Aplikacja dla personelu wydarzenia: Automatyzuj harmonogramowanie i komunikację z personelem.
Event Staff App to bezpłatna aplikacja na iPhone'a opracowana przez Event Staff App LLC. Została zaprojektowana, aby pomóc firmom zautomatyzować pracę związana z planowaniem, zarządzaniem i komunikacją z personelem. Dzięki tej aplikacji firmy mogą łatwo dowiedzieć się, którzy członkowie personelu są dostępni do pracy, wszystko za pomocą wiadomości tekstowych.
Główne funkcje Event Staff App obejmują planowanie personelu i komunikację szczegółów dotyczących zmiany pracy. Aplikacja umożliwia firmom łatwe tworzenie i zarządzanie grafikami pracowników, zapewniając odpowiednie przydziały zmian. Ponadto, aplikacja umożliwia płynną komunikację między pracodawcami a pracownikami, zapewniając wygodną platformę do udostępniania wszystkich niezbędnych informacji dotyczących zmiany pracy.
Kolejną godną uwagi funkcją Event Staff App jest możliwość zalogowania się i wylogowania przez członków personelu bezpośrednio za pomocą aplikacji. Eliminuje to konieczność ręcznego śledzenia czasu i usprawnia proces zarówno dla pracodawców, jak i pracowników. Ponadto, aplikacja umożliwia firmom eksportowanie danych z kart czasu pracy do platformy płacowej, upraszczając proces wypłat.
Korzystając z Event Staff App, firmy mogą znacznie zredukować czas poświęcony na zarządzanie personelem, a niektórzy użytkownicy zgłaszają nawet do 80% redukcji czasu zarządzania. Ta aplikacja jest wartościowym narzędziem dla firm działających w branży eventowej lub innych branżach, które mocno polegają na planowaniu personelu i komunikacji.